LVM Kinnisvara: “Müüdud 90 päevaga” kandideerib aasta turundusteo tiitlile

Ingmar Saksing 23. dets. 2013

2013. aasta parima turundusteo tiitlile kandideerib LVM Kinnisvara reklaamikampaania, võitja selgub aasta viimasel päeval.

Turundusteo tiitli üheks nominendiks on LVM Kinnisvara reklaamikampaania, mis toimus koostöös SEB-ga 15.07.2013 kuni 15.09.2013 ning mille käigus garanteeris LVM Kinnisvara korteri müügi 90 päevaga, vahendas E24 Juhtimine. Tiitlile kandideerib sel aastal kokku 34 kandidaati, teiste hulgas H&Mi avamiskampaania, «Su nägu kõlab tuttavalt» telesaade ja Titanicu näitus Lennusadamas.

Ülevaate kõikidest kandidaatidest ja konkursist leiad siit

"Müüdud 90 päevaga"

Rubriigid

Arhiiv

Teie kiri on saadetud

×
×